Kritika Meril Strip na račun Trampa

Govor glumice Meril Strip tokom uručivanja prestižne nagrade „Zlatni globus“ u SAD, tokom kojeg je ponovo kritikovala novoizabranog američkog predsjednika Donalda Trampa, izazvao je širok odjek u svjetskoj javnosti. U raspravu su se uključili drugi glumci, političari, sam milijarder, kao i ruske diplomate.

“groveling” when he totally changed a 16 year old story that he had written in order to make me look bad. Just more very dishonest media!

Zvanična predstavnica ruskog Ministarstva inostranih poslova Marija Zaharova je na svom profilu na Fejsbuku prokomentarisala izlaganje glumice upućeno Trampu, u kojem je navela da „kada moćan čovjek koristi svoj položaj da bi ponizio druge, pate svi“.

„A zar se to ne odnosi na prethodnu administraciju (Baraka Obame)? Naravno da se odnosi. Ponizi i uvredi, neka je i besmisleno, neka postiže i rezultat suprotan očekivanom — to je geslo odlazećeg tima. Samo što se ’instinktivna želja da se neko ponizi‘ ranije nije ticala Meril Strip. Ona nije bila u kategoriji onih prema kojima je ’moćni čovjek koristio svoj položaj da ponizi druge‘. Eto naplate za politiku dvojnih standarda. Ne smije se ponižavati niko, a ne samo oni koji imaju ’ispravne‘ političke poglede“, napisala je Zaharova.

Maria Zakharova

пре 13 ч.

Блистательная Мерил Стрип вчера сказала:”И это инстинктивное желание унижать кого-то просачивается в жизнь каждого, когда оно насаждается кем-то могущественным, кем-то, кто представляет общественную платформу. Другие начинают думать, что им тоже можно это делать. Неуважение порождает неуважение. Насилие порождает насилие. Когда могущественный человек использует свое положение для унижения других, страдаем мы все”.

А разве это не относится к предыдущей Администрации? Конечно,

Pjevačica Barbara Strajsend podržala je glumicu izjavivši da ne zna kako će uspjeti da „preživi ove četiri godine“.

„Zbog čega on ne sjedi na brifinzima, umjesto što stalno piše na Tviteru?“, čudi se Strajsendova.  U raspravu se uključio i popularni holivudski glumac Džordž Kluni. „Zar Vi ne treba da upravljate zemljom“, zapitao se Kluni, bez obzira na to što je aktuelni predsjednik i dalje Barak Obama. Na ovaj način on je prokomentarisao Trampov odgovor na kritiku Meril Strip.  Milijarder je ranije na svojoj stranici na Tviteru napisao: „Meril Strip je jedna od najprecenjenijih glumica Holivuda. Ona me ne poznaje, ali je istupila sa napadima na moj račun na ’Zlatnom globusu’. Ona je poklonica Hilari, koja je pretrpjela poražavajući poraz“.

„Po stoti put, nikada nisam ismijavao reportera-invalida (i nikada to ne bih učinio), samo sam zatresao glavom kada je potpuno promijenio priču od prije 16 godina, koju je napisao po narudžbini, da bi me predstavio u lošem svijetlu. To je samo još jedan nepošten tekst“, dodao je Tramp.
U telefonskom intervjuu za „Njujork tajms“ on je, takođe, izjavio da ga nije iznenadila kritika iz tabora „liberalnih sineasta“.

Na stranu Meril Strip nisu stale samo njene kolege, nego i administracija Baraka Obame. Predstavnik Bijele kuće Džoš Ernest izjavio je da „svaki građanin SAD može da izražava svoje mišljenje tamo gde želi i kada želi“. „Uključujući i ceremoniju uručivanja ’Zlatnog globusa’“, dodao je Ernest.  Trampove pristalice bile su manje aktivne u vezi s ovim slučajem. Ipak, korisnici interneta su zabeležili reakciju dvojice poznatih glumaca tokom nastupa Meril Strip – Vinsa Vona i Mela Gibsona. Prema mišljenju mnogih, poznati po svojim konzervativnim pogledima glumci, sudeći po svemu, ne dele mišljenje svoje koleginice.
Podsjetimo, Meril Strip je u ponedjeljak, tokom svečanog uručenja nagrada „Zlatni globus“, kritikovala Trampa zbog toga što je tokom predizborne kampanje parodirao novinara s fizičkim nedostatkom, što je Tramp više puta demantovao rekavši da to nikada nije i ne bi uradio.

Top